biketec mini verktøy set anmeldelse- slarkete

 

jeg trengte verktøy til å ha med i sekekn når jeg syklet, men når jeg trengte å bruke det så ble jeg jammen skuffet. det er er verdig nedslitt fra fabrikken.ingen av umbrakonøklene passer til noen av umbrakoskruene på mine sykler, de er rettog slett for små.

positivt: ikke noe positivt å skrive

negativt: er som nedslitt verktøy, så du komemr til å slite ut skriene fordi de er altfor slå, jeg har kjøt Lezyne SV 10 verktøy og park tool AWS-10,AWS-9, og torxTWS-2 og de passer helt perfekt.

 

jeg

slark, umbrakoskruene som holder verkøye sammen løsner altfor ofte,

https://www.gsport.no/produkt/357448/bike-tec-foldbart-verktoeysett

Leave a Reply

